Tuesday, April 18, 2006

Lagu cinta penuh dgn emosi..

kezennnnn..

guess wht am doing rite now at the office.. study SUMO ok..!!!! lantak deme.. lepas ni sorang2 aku hempap.. hahahahahaha... actually tgh bosan ni lah.. keje tak leh nak start selagi few major stuff been sorted out!! tetiba rasa ngantuk!! hahahaa.. so kelakar ok..

kezen2 ku yg lain, rajin2 la blog kat sini.. leh gak melepas rindu di hati...
i tgh angau dgn lagu EMOTIONAL LOVE SONG.. sungguh best!!!!

belum cukup sembuh hati ku ini..
dari luka yg kau tikam kejantungku..
sudah kamu lukainya lagi...
sudah kamu hancurkan percaya ku kpdmu..

aku mungkin tak pernah tau..
apa salahku kepada dirimu..
mungkin juga kamu masih ragu..
dan tak pernah menganggap ini adalah serious..

JANGAN SAKITI DIRIKU LAGI
MUNGKIN AKU BISA PERGI
PERGI UTK SELAMANYA
DAN MUNGKIN TAK KAN KEMBALI

setelah aku menjadi milikmu..
masihkah kamu akan sakiti aku lagi..
belum cukupkah kamu menyiksa aku..
belum cukupkah kamu membuat aku jadi GILA..

0 comments: