Tuesday, November 21, 2006

KISAH HARI SELASA

Salam semua..
seperti biasa, gua kat opis..baru balik some function kat Concorde (must say the food for tea reception there was good)..

anyway, ngantuk giler..7 pagi sudah sampai opis..ingatkan mahu balik cepat tapi dam tum, ade la pulak NEW DEVELOPMENT (along ayu!! aprt from the word minimal fee, this is one of the most frequent word i encountered in working life)..

anyway, enuff bout work..saje nak ambik kesempatan ucap terima kasih atas kerjasama korang datang event Jumaat dan Sabtu..alhamdulillah, gue sudah tak semput dan sesak nafas lagi..ha ha..

In fact, masa kita main futsal tu.. ade group ranhill main kat gelanggang depan kita...so ade la tadi borak borak kat surau, ade komen..banyaknya SEDARA dan GILER MERIAH..memang rasa bangga seround dgr org komen pasal sedara aku..

ACTUALLY, ade tak pernah kita kira berapa actually the number of our CLAN?

Gue kira:
Sepupu (ni kira level anak mak long-acik dan)= 29 kalau tak silap
Yang lain (cucu mak long-mak itam)
Juga kategori yang tak dicover (menantu etc)
(SILA FILL IN THE BLANKS..MALEH KIRA)..

Cukup tak quorum nak buat TRADE UNION..ha ha

4 comments:

♥ a i z a ♥ said...

sepupu - 31 org
sepupu ipar - 12 org
anak sedara - 28 org

rasenye info kat atas semuanye betul..
ke nak di listdownkan sekalik nama2 diorg?

l o u r e n z a r said...

rajin betul adek badek aku ngira.. bagus bagus... teruskan usaha kamu ya...

daaa...

rinocerante said...

ni sah pasal dia kena kira duit raya

♥ a i z a ♥ said...

tau takpe..
kalo tak...
along gak yg susah