Saturday, November 18, 2006

The MADNESS of MDCT Clan...

ohaiyogozaimasu!!!!!!... hows every one doing?? sendi tulang sakit tak?? suara zexy tak??? huhahahhahaa... of course la kan.. gue, yang maha hebat melalak ni pon, sudah kehilangan suara gue.. skrg ni cakap cam aziz bakar!!! cam nak tak nak je kuar suara...

nways, yesterday's event was one 'heaven' (blog family, ayat kena bersih) of a day!!! best gilerssss ok... tahniah kepada team biru atas kejayaan merangkul tittle juara MDCT for this year... *clap* *clap* and to the rest of the team, fuyooooo, korang mmg la gempaks gilers ok!!!! daku bangga dgn semangat yg berapi2 yg di lontarkan oleh each and every one of you... bangga aku dpt family cam korang... dan sesungguh, semalam, court 8 telah mengegarkan satu sport planet ok!!! serious... masa member gue sampai and asked where is court 8, derang smua jawap "sana tu, yang paling bising"... hahahahaha.. tahniah kowanggssss.. *clap* *clap* baru mereka tahu betapa HEBAT nya family MDCT nih....

ok la, i nak kemas rumah.. korang jgn plak lupa dtg klang today..
oh yeah, before i terforgot, HAPPY BIRTHDAY MY DEAREST MAMA.. YOU ARE THE WORLD'S GREATEST MOM!!!! I LOVE YOU TO DEATH.. MUAHHHSS MUAAAHHHSSS...

love y'all...


sokongan yg bertalu2 oleh pasukan sorak memasing..


walaupun sudah 31 tahun, tetapi masih di mandikan oleh ibu.. awwww so sweet!


mak itam bersemangat menyokong team ye.. caya la!


YA ALLAH!!! APA TEAM KITA KALAH.. TIDAAAKKKKK!!!!!


The Ayu's..


Orangy Madness..


Cik Lorina & Cik Anne..


Daku dan kezen kesayangku sungguh!


keluarga kita tgh makan..

2 comments:

♥ a i z a ♥ said...

walaupun team aku tidak mendapat juara..
tp kira naib juara pon ok ahh...
lainlah team yang bawak kompang beriya tuh...
aku saje je psiko korang kate aku buat pom2..
padahal bukan adapon..
hehehehhee

tahniah u olssssssss..
aku gumbira mempunyai sedara seperti korang

l o u r e n z a r said...

eleh...pom pom yg dlm plastik beg dlm bilik aku tu sapa punya... saiko konon..!!!! lagi mau cover... muahahahahhaa... sat lagi aku amik gambar pompom yg terbengkalai ittew...

team hitam byk main back to back, tu yg pancit tuh.. tp takpe.. kami tak kesah, asalkan team kami bergumbirah bersama... thts more important!!!! apa2 pon, semangat ke'hitaman tu sgt terserlah...

caya lah black dandy!!! :)