Thursday, November 16, 2006

Now the family is COMPLETE!!

Wassup,

Dengan kepulangan adik aku anas maka sempurnalah kami berenam adik beradik, biarpun untuk beberapa minggu tetapi cukup untuk memporak-perandakan kuala lumpur serta menjatuhkkan kadar stabil ekonomi negara MUAHAHAHHAHAHAH!!! jahat nye kitaorang nie.
Waa seronot2 ari yang di tunggu kian menjelang dan the prophecy will be completed this year i forsee RED as THE DOMINANT colour.Hmmmm DOMINANT... RED....hahahahaha!!! Team kami THE DOMINANT REDS!! fuhhh sungguh menggegarkan nama team kami sehingga ia menyebabkan getaran di tulang belakang anda.

Ok2 too serious business lak(sekejap jer tak lama), Aizat ini Abang Amir bercakap, di sini kekanda ingin memanjat kan doa dan harapan agar dinda dapat menuruti langkah dinda Juai ke menara gading. Kekanda benar2 mengharapkan agar dinda dapat menjawab perperiksaan lancar sepert sebuah komputer dan dengan kebijaksanaan seperti pendita2 dahulu kala. Arakian kekanda juga ingin mengucapkan selamat maju jaya dan ingatlah sesungguh nya kekanda dan seisi keluarga mendoakan kejayaan kepada mu dan kami semua tahu tentang usaha yang telah di warwarkan oleh adinda. Akhir kata kami sekeluarga mengucapkan selamat berjaya dan semoga allah mengkabulkan permintaan kami amin.

Ushhhh!! Ushhh!! emotional lak terharu siot baca warkah sendiri. Ok lah kita berjumpa hari jumaat ini kezen2 sume dan ingatlah takde kalah dan menang dalam pertandingan ini hanya THE DOMINANT REDS!! hahahahahahah

ps: Aizat baca bismillah sebelum jawab exam ngan 3 kul

1 comments:

♥ a i z a ♥ said...

sungguh terharu aku membaca warkah khas buat adinda aizat..
*menitis air mata sehingga hampir menitiskan juga hingus*

abg...baca bismillah dgn surah 3 qul..

and anas..
welkam home darlingggggggg