Saturday, November 18, 2006

Yellow...


penat wooooo... almaklum laaa.. team yellow semuanye muda2 belaka... so aku yg dah dikatakan berumo bukan tuo ok.. terpaksa la berhempas pulas turun naik... walaupun tewas setiap perlawanan.. team kitaorg bukan team yg bole dikatakan sebg team belasahan hehe pepehal pun aku ucapkan tahniah kat nazir kerana menjaringkan gol sulungnya... goolllllllllllll...!!! caya la nazir hehehe x lupa gak pd semua ahli2 team yellow... korang mmg rock... alhamdulillah majlis berjln dgn lancar... aku ucapkan setinggi tahniah kpd semua yg terbabit dlm menjayakan majlis MDCT kali ini... next punye perancangan aku cadangkan kalo bole kita wat game yg semua org bole involve... sok jgn lupa kita berkumpul lak kat klang ok... c u there... 'itu la gaye'eh'...

2 comments:

W o N d E r B o Y said...

kiter main paint ball jom.. aku dengar pak de handal menembak so aku amik dia team aku lagi

♥ a i z a ♥ said...

paint ball sakit woooooooooo...

ehh de nadzam die terror tembak petai je lah