Thursday, December 21, 2006

cik anne is back!

hello sedara mara ku!!!!

apa habaq smua?? dah makan?? dah minum.. ni lah harinya saya baru nampak dunia.. few days ago saya bz tahap gaban and asyik dok stuck kat dlm studio... now saya bebas..

anyways, pasal the outing thingy, u guys nak go ahead ke..??? i can do the arrangement.. if korang rasa seri pengantin ni ok, i leh buat enquiry.. for me, i like it.. as long as we can be together as a family, thts good enuff for me.. and plz suggest me the date yg korang nk buat coz frankly speaking, am so lost with all these upcoming holiday dates, cuti sekolah and whtnot... maklumlah, keje i tak kira hari dan waktu.. main belasah je kan..

nways, happy belated birthday abg taza.. korang ni tak baik tau.. klo i tak buat birthday shout out, korang post laaaa...kan dah arrange birthday following the month smua tuh.. the reason kita buat smua tu sbb nak share among us kan.. jgn la ckp korang bz sgt sampai tak sempat nk check.. ni klo nk ckp pasal bz, ni hah, saya ni, keje sampai kul 3 pagi ok.. tp i will try to find as much time as i can to be here and support my family coz family comes first in my list.. so plz plz plz be alert with the birthdates.. ok..!!!! thanks...

btw, this is me with my darling DARA (which in thai means actress/superstar), Inthira Charoenpura (berlakon jd Nang Nak tu) and Chichi pelakon baru.. ni antara artis di bawah jagaan i for SUMOLAH..hehe..

1 comments:

♥ a i z a ♥ said...

kalo nak tau bab2 choti selangor ni..
pergilah ke selangor.gov.my
muaahahahhahaha