Thursday, December 07, 2006

Enam anak dan duduk tepi kolam satu pergi aussie tinggal....

Wassup Kezen's,

1st things congratulations to my brother amar di atas graduation anda, diharapkan adinda akan mendapat kerja disana dan jika tidak adinda pulang lah ke tanah air tanpa merasa segan dan silu, heheheheheh!!. So kebelakangan nie macam takde bende sangat berlaku di dalam hidup ku except PROJEK KENE REJECT!!! huh! punye la frust bila prof muka cam kura2 lek jer cakap nak drop projek aku setelah bertungkus lumus selama 2 bulan prepare kan presentation so kezen2 sume doa2 kanlah agar aku dapat ilham untuk projek yang seterusnye.

Ooo yes recently my family got to know a girl named hasanah(kepada saper yang tak tau hasanah saper, tanye kak aiza dia leh beritahu sumer salasilah). Anyway sanah nie( nama timangan beliau diberi oleh _ _ _ _ saper la agaknye) is a very bubly, happy, always so sweet girl. Truth be told a little bit oh hasanah is exactly my family needs some one who can cherish the smallest thing in life and really enjoy the moment. So sanah eventhough amar is not around the rest of the family will try to accomodate him thru spirit. Because in each of the brother and sisters there is a part of each other. So kalu2 rindu datang la ke rumah!!

Oooo yeee ari tue aku gi sumolah nyer junket i think, pastue kat saner banyak ler stars. Salah satu nyer fatimah abu bakar ngan anak nye sharifah amani. Aku cakap kat fatimah abu bakar yang aku suka dia dalam citer cinta lah apa lah tapi lupa siot anak dia pun berlakon dalam citer tue balik baru sedar. Lepas tue aku cakap ngan vanida imran pasal filem baru dia Red Kebaya, citer la pasal Sarawak born actor Rashid Hassan, aku tanye dia nie related to Musa Hassan ataupun Jalaluddin Hassan ke pasal rupa dia cam ustaz yang mengajar baca quran waktu maghrib tue. Dia gelak pastue cakap jangan taruk kat blogg( walhal dia tak tau aku letak kat family blogg)

So itu je lah untuk minggu nie ataupun bulan nie this is wonderboy signing out!!

1 comments:

♥ a i z a ♥ said...

hellooooooooooooooooooo...

aku tatau salasilah si hasanah ok.
yg aku tau die ni bubbly, anak doktor and kaya tahap gile babs okiey..
hehehe...
tp cukuplah mengetahui die ni pandai amek hati..
cam gepren ko gak amir