Monday, February 19, 2007

Time to get rid of the flabs.. hehe..!!!

Skrg ni gue kat rumah abg lan.. baru balik dr raub.. and disini nak announce sket la cadangan yg menarik dan bernas dr Abg Lan.. Cadangannya ialah mengadakan pertandingan "Siapa yang dapat menguruskan badan paling banyak dalam masa 3 bulan"
haaaaahhhh.. ada berani??? ni adalah cadangan eh.. kita akan mintak mak pak kita contribute la sket tuk dijadikan prize for the winner.. saya plak cadangankan kita ada 2 kategori, perempuan dan laki.. hehehe..

so, apa kata kita sambut cabaran ni.. kita kumpul ramai2 and weight ourselves and within 3 months sapa yg turun paling banyak for each category akan dapat the price money... err, abg lan kata dia nak contribute RM500.. haha.. tu yg dia ckp la.. tak tau la dia betul ke idak kan.. hehehehe

anyways, this is one of the 'event' yg dpt memanafaatkan diri kita.. klo tak menang pon, atleast kita dapat loose weight.. prolly after dah settle smua ni, kita wat pertandingan siapa yg dpt maintain the weight tu plak..

ok guys! bring it on bebeh....

Saya yg menulis on behalf of Abg Lan
Cik Anne Anak Alik

2 comments:

Anonymous said...

weh aku yg di sini camne nak join!!! aku nak menang gak!!! nak gak!! nak gak!!

Anonymous said...

im up for it..
aku rase kalo diwar2kan kat acik dan kita..sure die pon nak contribute gak utk prize tuh..
hehehehehehhe

bring it on!!!!!!!!!