Friday, April 06, 2007

THE KONSERT SATURDAY NIE!!!

First of all a birthday shout out to NADIA!!! HAPPY BIRTHDAY!! Lets thank Allah for sharing His blessing that is Nadia!!

OK2 back to the konsert! Kepada sumer kezen2 ku seperti biasa kita berkumpul kat umah Cik Dan pada pukul 7.30 so be there and don't be late!! Pasal jika anda lambat dan tidak berada di depan dewan Sivik di saat orang nak masuk segala bantahan dan permintaan tidak akan dilayan!! Che wah!! Lagi satu ini pesanan Cik Dan so dengar baik2. Ini adalah berkenaan dengan tingkah laku semasa di konsert, Semasa di konsert nanti jangan lah kita bersorak semasa pelajar2 lain dikutuk! Kita jauhi diri kita daripada budaya ini kerana kempen AIZAT adalah berdasarkan kepada fairness. So let us be fair kerana mungkin satu hari nanti AIZAT lak yang kene kritik gila2 and if the role was reversed kita mungkin tak suka, So don't do things to others that you dont' want to be done to you. Jika kita suka persembahan lain kita tepuk jika kita tak suka then kita dok diam and listen. I know all of my kezen's are first class fans and hope korang will be at your best behaviour

Kepada sumer fans AIZAT yang bukan kezen's di dalam blog ini saya ingin mengucapkan terima kasih dan penghargaan yang tidak terkira, Jika ada yang mengatakan yang bukan2 tentang AIZAT kepada anda atau dimana2 media sama ada bercetak ataupun eletronik, jangan la mudah terusik kerana anda sebenarnya lebih mengenali AIZAT daripada yang menulis perkara2 tersebut! Keep supporting and don't condemn other's!! Kepada AIZAT fans yang nak mengenali AIZAT ngan lebih lagi biarlah saya beri sedikit intaian kepada jiwa sebenear AIZAT.

AIZAT sebenarnya seorang yang berwawasan, dia ada rancangan tersendiri selepas AF kerana dia ingin emulate one of his idol's Ahmad Dani in creating good and quality music. Each week AIZAT dalam AF dia tak kisahkan vote dia korang perasan tak! Each konsert dengan adenyer supporters AIZAT backing him up! His main concern is pleasing the fans! Giving one good show adalah segala2 nya buat AIZAT! AIZAT juga adalah seorang yang benar2 ikhlas dalam pembelajaran dan berani dalam pemilihan lagu!! The bigger the challenge the bigger his resolve to live up to it!!

SO kepada setiap fan AIZAT sama ada kezen's atau pun bukan(extende kezens i like to call you guys now) with all your hearts this Saturday sokonglah AIZAT beri tahu kepada dia on that stage sama ada di puji atau di keji kita akan senantiasa menyokong nye dan InysaAllah jika rezeki dia murah mungkin kita akan mendengar AZNIL declaring him champion

Akhir kata AFUNDI AIZAT!! n KASI GEGAR!!

0 comments: