Thursday, April 19, 2007

UNITED WE ARE!!

Assalamualaikum kezen2 sumer,

First of all sekali lagi sertinggi2 penghargaan kepada sumer kezen2 yang vote on konsert day dan juga yang datang mengegarkan dewan. YOU GUYS ARE THE HEART AND SOUL OF AIZONER'S never forget that!!. Tujuan saya menulis ini adalah untuk bring your attention to something i just read aizat's blog and i am crying literally as i am writing this. these are the words of an 18 year old boy who realise he has make a mistake and is asking forgiveness to the whole nation! pls to all those yang involve in this blog amik la a copy of this entry and paste kan kat maner forum2 mane je la pasal it is moving and calming to the soul. AIZAT where ever you are what ever you do!! Aku berjanji akan support kau no matter what i pledge myself to your cause and will do whatever in takes to make you a success!! -AMIR-

14 April 2007
Konsert ni memang konsert paling aku malu, bengang dan down gile. Diorang tunjuk klip video yang menunjukkan aku berlagak lagi power daripada Rich AF4. Sehingga aku di"boo" orang. Tapi dalam hati aku, tak berniat untuk bercakap sedemikian. Semasa aku cakap "I'm better than Rich" hanyalah untuk memberi semangat pada diri aku sendiri kerana time tu aku pressure sgt sampai aku kerap cakap dengan Abg Cam. Lirik Rich time tu memang susah and aku harap semua orang faham. Aku dah minta maaf kat Rich and he is a nice guy excepted my apologies. Malam ni, saya bertekad untuk menjaga percakapan saya supaya ia tidak memberi pandangan negatif drpd orang lain terhadap saya. Saya minta maaf kepada pihak-pihak yang tertentu. InsyaAllah, kita akan mula daripada hari esok untuk terus berubah. Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada pihak yang menunjukkan klip video tersebut kerana ia menyedarkan saya. Alhamdulillah

0 comments: