Tuesday, November 14, 2006

1st post for this BLOG!!!

Wassup!!

Hahahahhahaha!! Apa khabar kezen2 sume!! waa sume da pandai blog dah nie sungguh bangga marilah kita beramai berubah mengikut zaman IT yang serba canggih nie. Mengingatkan sekali lagi Jumaat nie ader open house cik dan dan pertandingan futsal yang juga akan menyusul(sungguh indah sepoi2 bahasa aku nie :) ).

Tahun nie feveret mestilah team merah!! Eh eh!! Team aku rupe nyer hahahhahaha!! team hitam player ntah apa2 harapkan cheer leader jer gempak, player sume ader skill tapi lack mobility dan player muhammad amar pasti akan distracted daripada bermain kerana kehadiran AWWWW SO SWEEETT!! heheeheh!! jangan marah amar kiter nie adik beradik.

Team yang seterusnyer pula team biru, hmmmppphhh team anas, anak dan nie berlagak seperti orang Aussie tapi cakap mat saleh pun bersepah. Team anas nie banyak player yang bagus so kene berhati2 dengan kehadiran anas yang memang mempunyai skill tapi mungkin tidak mempunyai kebijaksanaan yang cukup untuk memenangi perlawanan. Team nie cheerleader dia pun boleh tahan gak tetapi RED HOTNESS IS GONNA RULE!!!

AHHHHHH the golden yellow team. Team yang ahli member nyer sume pun tak kahwin lagi sume nyer muda2 belaka. Dalam hidup pun tak berpengalaman inikan pulak nak menang tournament. Apa ingat korang muda ingat Manchester United ke hmmmphhh. Team nie laju mungkin akan menyebabkan masalah sepanjang perlawanan kerana mempunyai stamina yang kuat tetapi mungkin menghadapi masalah apabila menghadapi pemain2 yang jahat seperti..... nak namakan ke tak yah la korang sume tau...ABG ERRI!!

Finally team merah fuhhhh!! Hebat siot team nie!! Dengan mengambil abg izam sebagai kapten team ini telah memastikan sistem pertahanan yang kuat beserta dengan disiplin yang kuat. Penyerang utama Muhammad Amir seorang striker yang kuat dan skillfull boleh mengubah permainan pada bila2 masa. Alif pula boleh masuk untuk melambatkan masa. HAHAHHAHA kuat nyer team nie!! Menang nyer lah!!

HAHHAHAHA!!! actually tak lah sume team ader peluang untuk menang ini sekadar hanya pshyco kepada team2 lain. Ingatlah jumaat nie is all about having fun dan kami Amdan dan sekeluarga sincerely hope that anda sume akan datang and have the time of your lives so. So jumpa anda sume on Friday.

-W o N d E r B o Y-

1 comments:

♥ a i z a ♥ said...

go HOTNESS go!!!!!!!!!!!!

aku gelak gile babing okie..