Tuesday, November 14, 2006

AKU MASIH DI OPIS

Dukacita dimaklumkan bahawa walaupun sebab tukar kerja adalah untuk balik opis awal, tapi malangnya impian itu MUSNAH BELAKA...ish ish ish.

Juga dimaklumkan bahawa saya telah pun di "berikan lecture" tentang berat badan oleh pakcik saya Acik Dan..namun, perbezaannya dengan komen-komen lain..ia dibuat masa meeting kerja!!!malu siot.....ni maleh kerja dgn sedara ni..ha ha..

P/s: Komen also refers to my "sons"..so bukan aku sorang je yang kena makan cili...ha ha

2 comments:

l o u r e n z a r said...

kat opis konon.. pesal aku tetiba nampak kete honda hitam BJD 1975 kt klcc td... hmmm.. cam ku kenal je..

btw, acik dan ada citer pasal ko kena sound abt your weight.. dia kata tan sri hamdan yg sound.. hahahahaha.. excited acik dan citer kat aku...

dia plak bangga dgn kesungguhan aku yg berpose dan berbuka dgn roti bakar sahaja.. hahahahaha...

♥ a i z a ♥ said...

alahai siannye along aku...

kalo atok siti ada..
dah sure die defend along gile babs punye..

tp menurut mama yang turut membaca blog ini...
"itu sepatutnya jadikan sebagai tamparan!!"