Thursday, November 30, 2006

Anak Si Dan nak balik Australia daaaah..!

Assalamualaikum..

Ni Amar ni! Dgn sukacitanye memaklumkan yang saya nak balik Australia dah isnin ni (4th December).. So pandai2 la inform among u all nanti, contohnye kat mak bapak, pakcik makcik, sedara mara..takyah pun takpe...cuma kepada mereka yg berminat nak tahu je lahhh, so takde la tercarik-carik aku kat majlis-majlis family nanti plaak..

Sebagai seorang yang amat disayangi dan dikagumi dalam keluarga MDCT, saya tak surprise kalau pemergianku ini banyak buat orang nangis.. Acik Atai dan ramai lagi, jgn lah bersedih ye..Amar pegi ni nak cari rezeki kat negara omputih, so doa2 kan la aku ni berjaya nanti ye!! Amiiiin! Dengan secara detail lagi, Amar nak apply kerja kat sana and Insya Allah nak buat CPA sekali..Hesshhh Angah Roha!! CPA tu bukan kuih keria lah!!! CPA tu professional course untuk Accounting Grad! Heheheheh!

Insya Allah kalau dapat keje nanti, susah la saye nak balik..maybe setahun 3 minggu je..so akan jarang la jumpa korang2 ni haa..Kalau tak berjaya mendapatkan keje kat sana, balik Malaysia lah saya, tapi jgn doakan aku tak dapat keje plak ye, pasal......Duit Australia lagi banyak!! Nak keje sana!

Gambaran Convocation Amar Nanti

Oh yeee, lagi satu..tanggal 6 December ni adalah Amar nye convocation kat University of Queensland, Australia..Segala hadiah2 utk saya boleh lah diberikan terus kepada adik beradik saya, hadiah berupa wang tunai boleh di bank kan terus ke dalam Account Australia saya..Semua dijemput hadir ye! Ahaksss!~ Kalau yang bertolak dari Raub tu, eloklah kalau bertolak esok, jauh perjalanan nye! Kalau sesiapa yang ikut Pak De, awal skit lah bertolak ye..hehehehe..Jgn marah P Diddy!

Regards,
Amar.

2 comments:

♥ a i z a ♥ said...

ehh dah nak balik dah anak si dan nih hah..
ko balik pon kitorg tak terasa kehilangan ko..
pasal semenjak ko dah berdua ni pon mmg dah ko pon takde kat event family pon..

apa2 pon ..
sebagai kakak sedara ko yg baik hati dan disayangi..
aku mendoakan yang terbaik utk ko..
dapat keje yg baik dgn gaji yg best kat ausie tuh..
senang la aku nak gi sane nanti..
jimat duit makan..jimat duit transport..jimat duit penginapan..

and congrats for ur convocation

♥ a i z a ♥ said...

amar..
acik alid pesan..
jgn perasan la...
heheheheh